Utvärdering Gagnef ridklubb

Bättre sent än aldrig! Här kommer nu utvärderingen från när jag var i Gagnef. Denna gång var det alltså ett meeting. 
 

Framridning- Det fanns inte något särskilt ställe att rida fram på. Utan det bästa stället var i en hage som var stenhård. Men det gjorde inte så mycket eftersom framhoppningen var så pass bra.

 

Framhoppning- Som sagt så var framhoppningen super bra! Det  fanns 2 olika paddockar som man fick välja mellan. Det var dessutom super stora! Bra ordning, underlag och hinder.

 

Tävlingsbanan- Bra bana. Stor men något ojämt underlag. Banan var super bra byggt tycker jag i båda LB och LA. 

 

Läktare- Det var sådär läktare. Det fanns gottg om plats att stå runt den. Men några fler bänkar skulle det finnas! 

 

Funktionärer- Funktionärerna var bra. Snabba på banan och bra på framhoppningen. Men jag märkte inte av dem så mycket. Det spelar ju igen roll så länge dte är organiserat och ordning. 

 

Parkering- Var bra. Fick gott om plats. Dock var det utspritt men det kanske var endast p.ga. mettinget?!

 

Musik- Jag tänkte faktiskt inte alls på musiken dnna tävling. Så jag kan faktiskt inte säga nogonting om den. Tyvärr.

 

 

Övrigt/sammanfattning- En väl organiserad tävling. Lite för lungt för att vara ett meeting kan jag tycka. Låg lite öde med en enda pizzeria och Ica i närheten. Men allt det andra var mycket bra så det kompenserar upp det andra. Tog ett tag att åka dit. Men det var de värt. Jag kan tänka mig att åka dit igen! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0