Mörbultad

Tänkte försöka mig på att skriva lite här nu. Snurrar inte lika mycket nu när jag skriver. 
 
Laura nitade som sagt igår på tävlingen i mellan en kombination. Hade inte en chans att sitta kvar. Inte normalt att Laura nitar. Det är inte hon! Så hon ska kollas upp på torsdag pga säkerhetsskäl! 
 
Jag har fått kraftig hjärnskakning och blåmärken lite här och var. Hela kroppen gör ont. Men lever det gör jag :) Kommer tyvärr inte kunna blogga så mycket då jag inte får sitta vid datorn under längre tid! Får inte rida på en vecka. Men det får vi se hur det går. Jag får känna efter hur allt känns så det är tävling på lördag. Men innan dess ska nya stigbyglar och ny hjälm köpas för hjälmen är paj kan jag meddela! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0