Monday

Ny vecka igen! Då är det det dags för ännu en ny veckoplanering. Förutom skola varje dag denna vecka så händer detta med mina hästar....

Måndag: skritta Mick. Rida Laura ordentligt.
Tisdag: longera mig över cavalettihinder. Laura rids ut.
Onsdag: Mick över bommar. Laura vilar.
Torsdag: Mick hoppträning. Laura rids på ridbanan.
Fredag: Mick vilar. Laura rida ut. 
Lördag: Mick rids igenom över bom. Laura lika så.
Söndag: Tävling på Mick! Laura vilar.

Detta är då min veckoplanering. Skönt att planera hela veckan så att man här någonting att följa. Förutom hästarna och skolan så händer ingenting förutom att jag har sååå här mycket plugg denna vecka! Kul! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0