Mitt ena skåp

Jag tänkte dela med mig av hur jag har det där mina hästar står uppstallade. Jag tänkte börja visa mitt ena skåp där jag har all daglig utrustning, så som sadel,träns, borstar osv. Dock inte så välstädat, det blir lätt så när alla saker ska mosas in i endast 2 skåp.
 
 
 
 
 
 
I detta skåpet har jag:
 
 - Min pessoa sadel. Älskar den!
 
- 5 träns. Vänster sidan hänger hemma tränsen och höger hänger tävlingstränsen + mina bröstor. 
 
- 3 hjälmar. En jag rider dressyr i. En jag rider med hemma i hel tiden och sen samshield tävlinghjälmen.
 
- Alla benskydd. Verdus, hv-polo och massa okända märken.
 
- Ryktväskan.
 
Sedan har jag massa mer där inne som är ganska oviktigt, typ som handskar osv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0