Min helg

Min helg har varit så himla rolig men ända så ansträngande. Jag har knappt hunnit tänka någonting och när jag väl har kommit ikapp mitt huvud så har mina tankar bara hamlat fel. Saknar vissa något enormt och tycker det är så synd att de man tycker om mest oftast alltid försvinner förr eller senare. Men som sagt för det mesta har allt fokus legat på hästarna och fokus på tävling! 
 
Det var ju super kul att vinna KM i fredags det var ett sånt himla motivation rakt upp till toppen och jag är redo att kämpa ännu mer. 
 
Jagar sista nollan på Laura och petade tyvärr de 2 sista hindrena i LA på Laura igår. Men hon var fin och det var riktigta rull pet bara! Lite surt men jag atr igen! 
Mick var super duktig idag. Hoppade bara två små klasser 90cm och 1m för att ha full koll innan jag går upp igen! Och i 90cm var han så himla fin. Fick tyvärr 1 tidsfel. Men va skjutton spelar det för roll när min plan var att rida super lugnt. Så men denna ritt är jag super nöjd! 
1m fick vi 0 fel i grunden och tyvärr 8 i omhoppningen. Han var så fin hela grunden och sedan hinder nummer 8 var det ett sebra våg hinder med plank och helt plötsligt fick han för sig att det var farligt! Han hade ju "bara" hoppat det 5 gånger innan. Så fick pet där och han drog sedan iväg efter dte hindret så fick lägga volt. Men sedan hoppade han så himla fint resten så även denna runda är jag super nöjd med! Roligt att jag börjar hitta ridningen!
 
Bra helg men skulle nästan kunna somna stående nu! Förresten vad kul att se att jag har så många nya läsare! :D Hoppas ni stannar kvar. Fråga gärna massor om ni undrar något! 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0