Tänk om...

• ...Frida inte hade tvingat mig att börja rida den där dagen för 10 år sedan på gungan. Då hade jag inte känt Sandra.
• ...Porsche inte hade kommit till stallet. Då hade jag inte haft min bästa Bella och inte heller min älskade Laura.
• ...jag inte tvingat med Bella den där dagen på gymnasiemässan till Widénska. Då hade vi inte vart så här bra kompisar.
• ...Jag inte hade kommit i samma klass som Elin Pelin i högstadiet. Då hade inte jag haft en sån otroligt bra vän just nu.
• ...Jag hade fortsatt spela fotboll då hade jag inte haft de kompisar jag har idag. Jag hade inte haft mina bästa hästar och inte heller samma liv.
 
 
Men tänk om inte om fanns... då skulle jag aldrig kunna tänka såhär. 
 

Livet är bra lustigt. Alla beslut jag tagit allt jag gjort har alltid haft en mening, allt har en mening. 

Jag är lycklig över allt som hänt och alla beslut som jag gjort. Det har lett mig hela vägen dit jag är idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin pelin

Besti <33

2013-10-13 @ 19:10:59
URL: http://eepp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0