Tackar

Vad gör de som inte rider? Vad hittar de på alla dagar i veckan efter skolan,  innan skolan? 

Jag har ingen aning. Jag skulle få så mycket dötid så jag vet inte vad. Mina hästar är min livsstil och jag är så van med att- gå upp, åka till skolan, åka till stallet, hem och sova. Hinner inte med någonting annat. Jag försöker självklart att träffa mina underbara vänner så fort jag kan men det händer tyvärr inte så ofta. Det är de ända som är synd med denna livsstil. Man hamnar lätt i sin lilla bubbla med hästarna.
För de mesta är de skönt men när verkligheten kommer ikapp så förstår man hur mycket tid hästarna tar. 

Om jag inte red så skulle jag antagligen spela fotboll just nu och de resterade vakna timmarna skulle jag spendera framför datorn och med kompisar. Skolan hade nog fått ännu mer tid då också. 

Fast vilket tråkigt liv det skulle bli utan mina bästa vänner. Mina hästar kommer alltid vara nummer 1. Jag har valt den livsstilen och kommer alltid älska den. Jag skulle få abstinens utan hästarna. Så än en gång är det tur att ödet förde mig hit jag är idag. 

Hästar är ingen hobby utan en livsstil. 

This girl...

Or this girl... 

Den längst ner alla gånger;) även fast de är extremt kul att klä upp sig och göra någonting annat ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0