Samshield

Igår var jag som sagt och hämtade ut min älskade Samshield hjälmEfter min dykning så var det inte mycket kvar av min hjläm. Den var mos i. Jag hade inte direkt lust att sätta på mig den skadade hjälmen någon mer gång. Jag åkte med än gång in till Glada Hästen för att köpa en ny. Då berättade de om Samshileds nya otroligt bra idé. Nu kan man nämligen lämna in sin gamla hjälm och de byter ut det i hjälmen. Detta fungerar bara att göra om hjälmens utsida klarade sig utan märken och sådant. 
 
Denna idé är den bästa inom hjälmfronten för tillfälligt. Gud så bra. Nu slipper man alltså köpa en ny när man ramlar av olyckligt. Detta gör att jag föralltid kommer ha deras hjälm. 
 
När jag hämtade den så kollade jag direkt så att de i var bytt. Och det var det. Hjälmen var även superren. Vilken service! 
 
Stor hiss från Samshields sida. Tummen upp!! 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0