Så ja

Igår var vi som sagt iväg med mina fina hästar. Laura var svullen i bogen ifrån smälleni söndags. Det förklarar saken. Förstod det nästan! Någon vecka vila och lite strålning så blir hon bra! Mick var superfin och det är bara lite finslipning som behövs. För övrigt tyckte hon att Laura var såå himla fin i kroppen och att Mick var på god väg. Roligt! 
 
Innan det åkte vi till Glada Hästen där köpte jag ett par bruna bakskydd till Laura som jag kan använda till mina Verdus skydd! Kommer bli snyggt. Köpte även en vinterjacka att rida i som var välbehövlig! Perfekt jacka!
Efter det var jag helt slut och orkade inte göra någoning. 
 
Idag har jag kollar på Vamparie Diaries (ÄNTLIGEN) och Glee sen sovit resten. Orkar inte så mycket mer än... Blää! Så i morgon blir det ingen dressyr för mig jag varken får eller kan. :(
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0