Red

Försökte mig på att rida mina hästar idag. Och tur var väl det. Jädrar va bra det gick! Laura är pigg och glad, nästan lite för glad! 
Mick skuttade jag lite idag. Började med 2 galoppbommar med 24 meter imellan- 7 normala språng. Efter några klockrena  gånger i varje varv så red jag små titthinder med 24m imellan och det blir 6 normala språng! Är så nöjd över dagen. Mick lyssnade på mig suveränt och jag red bra vilket resulterade till perfekta språng mellan hinder och bommar. Känns skönt! 

Tagga hoppträning på torsdag!

Sedan blev de en del läxa som måste göras. Inte fullt lika kul! Speciellt inte när jag missat mycket. Men nu är de mesta påbörjat och snart klart. Nu kallar sängen på mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0