Soft' Up Pro

När jag ramlade av så fick mina älskade Free Junp stigbyglar en knäck. De gick inte längre att rida i. Åkte in till Glada Hästen med mina stigbyglar och de sa att de kunde laga mina men de visste inte hur länge de skulle hålla. Men eftersom jag tyckte om mina helbruna himla mycket så valde jag lagning. 

Idag när jag satt upp innan träningen för Arnold Assarsson så kände jag hur ostabilt det var. Stigbyglar hade alltså gett upp hoppet om livet. Jag fick rida lektionen med en trasig stigbyglar. Men det gick. Och väldigt bra för den delen. 
Jag kan inte fortsätta rida med en trasig stigbygel. Det skulle göra att mina hästar blir oliksidig. Så jag och mamma åkte in till "gladan" för att förnya mina älskade kompisar. 
500kr rabatt får man på de nya om man lämnar in de gamla. Det är riktigt bra tycker jag. 

Provade rida i de nya idag, oj vilken skillnad. Jag som inte trodde att de fanns bättre stigbyglar än mina Free Jump. Där hade jag fel för Soft' Up pro var så mycket skönare kan jag säga. 

+ med stigbyglarna

• Den breda delen där foten ligger. 
• Piggarna på sulan. Gör det omöjligt att tappa dem. 
• Svikten är bättre. 
• Stödet är bättre. 
• De är rättvinklade och du slipper jobbiga knäskador. 
• De är lätta att göra rent. 
• Snygga 

- med stigbyglarna

• Grundfärgen finns endast i svart. 
• Priset. 

Är så nöjd med mina nya Soft' Up pro!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0