Mia hästar

Mycket spännande som händer denna höst för mig och min nya kuse. Blir spännande. Ska bli roligt när jag kan skriva ut allt här i min blogg men det dröjer ett litet tag. 

För övrigt mår jag inte bra än. Blir bättre en dag- sedan ett bakslag dagen efter. Men det är som det är. 
Har ridit lite iaf. Gick super på Mick men fick sedan ont. 

Idag var vi även till equirehab. Dags för Mick att gå på vattenband. Det var en rolig upplevelse det. Tog ca 45 min för Görgen att få på min lilla rackare. MSN de gick. Nu är han nog rejält trött i huvudet lillen. Laura var även mycket bättre! Så himla skönt!! Den lyckan är obeskrivlig. Hon skrittas och travas nu varannan dag och på torsdag ska vi tillbaka igen. Min ängel. Snart så!

Sedan vill jag bara avsluta med att gratta Sandra Eriksson till ridskolemästare i dressyr. Du är så värdig vinnare fina du. Så driven och vill. Stort grattis ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0