Inte som jag tänkt

Jag känner att bloggandet just nu absolut inte är på topp. Men vad ska jag skriva om när jag bara ligger hemma och sover? Det finns ingnting roligt att berätta just nu. På min blogg ska jag skriva om mina prestationen, framgångar, motgångar och om allt roligt som händer i mitt liv. Men det går inte att förmedla hemma i soffan. Det är därför det är lite segt på den fronten just nu. Jag kommer för tillfälligt inte på något dunder inlägg heller då det inte är så skönt att skriva eller tänka heller för den delen. Men det är på bättringsvägen. 
 
Nu är jag endast trött och mör i kroppen. Hjärnan bultar till lite då och då annars mår jag bra. När jag sovit en stund så mår jag som bäst och då pratar jag nog hål i huvudet på min stackars mor. Men det får hon leva med. Undrar hur länge det tar innan tröttheten försvinner? För den är lite jobbig just nu. Jag Vill Rida Nuuuu! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0