Fullt upp hel dagarna.

Äntligen lov- för två dagar sen- får jag väl lov att säga. Så välbehövligt och skönt. Höstlovet kunde inte startat på ett bättre sätt än träning på min älskade Laura för Arnold Assarsson. Riktigt roligt var det. 

Idag söndag har jag tävlat Laura. Åkte iväg och hoppade en liten bana för att se hur hon skulle bete sig efter olyckan. Som jag trodde brydde hon sig inte alls. Lika cool som vanligt. Fick skit pet, men hon var trött sen träningen igår så måste ändå känna mig hyfsat nöjd med rundan. Nya tag! 
Hem och sov, var så himla trött. Efter det tillbaka till stallet och red ett mördarpass på Mick. Välbehövligt. Spännande saker med Mick händer denna vecka så han måste vara på topp. 

För övrigt går allt redan i ett. Men i morgon ska jag ta en härlig sovmorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0