Fullspäckad dag med klippning

Idag jag de egentligen inte hänt så mycket. Men det tog sjukt lång tid i stallet idag. Helt galet. Klippte Laura hon var så duktig. Lite Laura bitchig vid benen vilket resulterade i sparkar. Lick-it godiset hämtades och jag måste säga att de är bra skit dedär!
Sedan red jag min ängel och hon var lite för pigg idag. Men det är ju inte direkt konstigt, haha. 

Mamma gick med Mick eftersom han ska vila dagen efter vattenband.

När vi sedan kom hem mitt i natten så började jag med läxan i engelska som är till i morgon. Vi fick den igår och de va svin svåra ord. Höll på med den länge. Nu äntligen ligger jag i sängen. Måste verkligen få sova ordentligt i natt då det var extremt svårt att komma upp i morse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0