En sådan där bra dag

Hej alla glada! 
Idag har varit en sådan där super bra dag. Har känt mig glad och possitiv till allt. Riktigt skönt. På morgonen var jag som sagt på Arosfortet och det var roligt. Mindre bra mår nu min rygg, mina axlar och min nacke. Soho!  
 
Efter det åkte jag ner på stan och fick med mig en hel del fina saker hem! Det jag gillade mest var min grymt snygga väska jag köpte. Döö snygg. Vill ha med mig den överallt!
 
 
 
 
 Vid 17.30 åkte jag och mami till stallet. Jag började med att rida Micken. Galopperade över bommar. Min nya favorit övning by the way. Så himla lätt att få in en bra känsla. Jag började med 7 normala galoppsprång sedan 8 och 9. Han var såå himla fin så jag blev helt mållös. Det börjar kännas som vi är ett team nu. Riktigt roligt! 
Laura var lite crazy, haha! Nej hon var fin bara glad efter 2 dagars vila. Red mest serpentiner, volter och lösgörande övningar på henne. 
 
Nu ska jag strax sova efter en super dag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0