Bra dag, mindre bra dag!

Började dagen med att missa bussen. Men det gjorde inte så mycket då nästa var tidig. Hade hjärt och lungräddning på idrotten. Var intressant och är riktigt bra att kunna. 

Där efter satte jag mig och pluggade den tragiska matten. Dö... Matte... Dö.!
För i morgon har vi prov soho. Hela kvällen har jag även spenderat med matteboken upp i nyllet. Jippi. 

Men innan jag kom hem hade jag även engelska muntligt seminarium vilket gick super bra. Gick sedan en stund på stan. Där efter hämtade jag ut min älskade samshield hjälm. Jag ska berätta om hur allt gick till i ett inlägg snart. Roligt och suveränt att veta. 

Innan matteboken fick min fulla uppmärksamhet åkte jag såklart och red mina älsklingar. Laura hoppade lite smått idag. Men dock som en Gud. Love Laura! Mick var oxå suuuuuper fin idag. 

Nej nu ska jag säga godnatt till denna galet bra dag med sina sämre stunder. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0