blir galen

Åh jag blir galen av att inte röra på mig. Jag brukar hålla igång exakt hela dagen och nu gör jag ingenting. Känns skumt. Inte vart i stallet på hela veckan. Jag får inte = bläää! Visst jag mår inte prima. Men nu när jag mår bättre vill jag till mina hästar och hoppa upp på ryggen igen. Trivs inte här hemma i soffan 24 timmar om dygnet. Nej nu skoja jag. Spenderar 12 av de 24 timmarna i sängen, jippie. 
 
Men i morgon ska jag få se mina hästar och få andas frisk luft. Känner mig tillräckligt bra för att följa med i morgon. Hoppas det håller i sig bara. De säger att det blir bättre, sedan sämre o.s.v! Men hoppas på att jag är ett enstaka fall och att jag läker ovanligt fort. Är även otroligt taggad på att köpa mina nya saker nu oxå med tanke på att planen är dressyr tävling på lördag. Hoppa får jag tyvärr inte göra på ett tag varken för mamma, Lotta eller läkaren så det är bara att lyda. Lika bra det! Så blir dressyrryttare ett tag nu framöver! Vi får se vad mina hopphästar tycker om det. Haha de kommer undra varför de ska gå innanför dessa staket och inte får hoppa över de! 
 
Det börjar till och med flyta på nu när jag skriver. Kan redan tänka och läsa lite bättre. Blir inte lika snurrig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0