Älskade vardag

Rutiner är någonting som alltid är skönt att ha. När man kommer hem från en semester så är de faktiskt ganska skönt. Fast det bästa måste ändå vara att bryta mönstret genom att åka bort. 


Idag var vi iväg till equirehab med mina änglar. De bästa jag har! Det gick hur bra som helst och åkte hem med ett leende på läpparna med två super frächa hästar där bak i bussen. Då är man lycklig hästägare. Mick är en riktig favorit där bort. Riktigt roligt att veta. De ska jag alltid ha i baktanken när vi har motgångar! 

Så i morgon får Mick vila. Han kommer nog ha rejält med träningsvärk efter vattenbandet. Laura rida lite försiktigt. Om allt går som de ska hoppar jag förhoppningsvis en LC i Örebro på henne på söndag. En komma igång klass för oss blir det då! Känns super!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0