Veckoplanering

Det var ett tag sedan jag gjorde en veckoplanering. Jag gör en i mitt huvud varje vecka. Jag har bara inte hunnit få ner den i text de senaste veckorna. Förutom skola hela denna vecka så händer nästan inget annat än mina fina hästar!

Måndag- Laura trimmas. Mick vilar. Klinic?
Tisdag- Hoppträning Laura. Mick skrittas.
Onsdag- Laura skrittas. Mick rids.
Torsdag- Laura joggas. Mick trimmas.
Fredag- Laura trimmas. Mick rids lösgörande.
Lördag- Laura uteritt. Mick tävling!
Söndag- Laura rids ut sedan inne. Mick vilar. 

Såhär ser min vecka ut just nu! Uteritter för Laura kan komma att ändras beroende på hur vädret är. Men någon dag ska den bli av! 
På torsdag rider jag även lektion som vanligt om jag inte åker på Johan Plate föreläsningen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0