Talang till topp 2013-2014

Som jag nämnde tidigare så har jag alltså blivit uttagen till Talangsatsningen 2013-2014. 

Förra lördagen alltså den 26 oktober började allt. Jag var och red på uttagning till Talang till topp. Där fick jag även göra en intervju och redogöra mina mål och massa annat inom min ridning.
Det är endast 12 ungdomar mellan 15 och 25år som blir utvalda till denna otroliga chans där det kommer få träningar för erkända tränare en massa teori, föreläsningar och andra utvecklande saker. Som jag sa tidigare kommer detta att pågå 2013-2014 på Strömsholm. 

I fredags fick jag reda på att jag blivit uttagen! Vilken chans! Jag kan inte riktigt förstå att jag är en av de 12 som kom med. Känns otroligt roligt! Då är jag ett steg närmare mitt mål! Är verkligen otroligt glad och peppad. Ska gå in allt i detta och käpa så de ryker om mig! Nu kör vi!

Mer än detta vet jag inte just nu. På torsdag ska mer info komma och då kommer de även skriva ut alla de 12 som kommit med! 

Jag och Laura här kommer vi!










Kommentarer
Postat av: Anonym


Grattis Mathilda!
Vad jätteroligt att du blivit uttagen
Puss och kram mormor

2013-11-09 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0