Taggad på livet

Är så himla taggad på livet just nu! Allt flyter på och jag är inspirerad! Hästarna är det bästa jag vet och härligaste! Mår ara bra helt enkelt!! + på det är att jag ska till globen på söndag. Shoppa,kolla på tävlingar och träffa massa människor. Kan det bli bättre? Svar nej!
 
Nästa vecka har jag även mitt allra sista engelsa prov i livet. Hur naajs är inte dte på en skala från 1-10?! Ganska galet egentligen! 
 
Idag blir det att rida ut båda mina fina! Det behövs. Mick och Laura behöver också få lufta huvudet från paddock och ridhus! Laura får sån livsglädje när man rider ut! Behöver även plugga en del matte idag. Prov på tisdag. MIndre kul.... Är som sagt inspirerad på livet så det gör inte så mycket ;)
 
Ha en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0