Samtal, farfar, hästar, idol, fotboll och packning

Nu är fredagen snart över. Så fort denna vecka gått. Otroligt! Allt är nu färdig packat till i helgen. Alltid mysigt att få åka till Strömsholm och bo kvar där. Träffa nya vänner är också så himla kul! 

Dagen har gått fort men ändå har jag hunnit med en hel del. Jag och mamma började med utvecklingssamtal på skolan. Allt var bara bra. Därefter åkte vi runt och fixade lite ärenden. Hälsade bland annat på min saknade farfar "nonno" som är hemma i Sverige nu. Han bor i Italien och kommer hit 1 månad om året! 

Sedan kollade jag på The Vampire Diaries. Åkte till stallet runt 17.00.
Skrittade Mick barbacka idag för första gången. Det var nog första gången i hans liv. Jag kände mig även självmordsbenägen (skämt å sido) så tog hacket oxå. Men det gick suveränt. 

Hade lovat mig själv och Laura att vi skulle rida ute idag. Det gjorde vi, i spöregn. Men det gick de o. Hon var himlans fin och fick en bra känsla till morgondagen. 

Kvällen har rullat på och nu är det dags att sova för att vakna upp till någonting roligt. Sov så gott. Det ska jag göra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0