Mördarpass igår/Mördarpass idag.

Tiden bara rinner iväg. Vart tar tiden vägen? Känns som det var igår det var julafton. Nu är det endast 5 veckor kvar! 

Igår, fredag, började jag äntligen träna igen. Tränade betydligt mer förut men fortfarande inte så mycket som jag skulle behöva. Alltså min kropp fysiskt. Så åkte in till Factor gym igår och körde ett pass. Riktigt skönt. Hade träningsvärk i rygg och baksida lår idag kan man säga. Då känns det att man har tränat iaf. Blir mer av detta nu igen. Efter ca 1 år uppehåll av "riktig" träning om man inte räknar med idrotten och alla timmar i sadeln såklart! 
Efter mördarpasset så red jag såklart mina fina hästar! 

I dag red jag ett mördarpass för Marianne Esseen. Herre Gud så jobbigt det va. Men så roligt! Var ett ag sedan jag tränade riktig dressyr för en superbra tränare! Nyttigt! Men var bra trött kan man säga. Så i morgon har jag nog träningsvärk i mage och ben utöver träningsvärk från igår. Då vet man att man lever!

Red Mick innan träningen. Han var superfin. Laura fick vila då hon var lite hängig igår. Men i morgon ska jag försöka rida ut henne. 

Nej nu måste jag sova. Ska upp tidigt i morgon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0