Måndag

Var ett tag sen jag kollade in här nu. Har haft mycket att göra. I helgen har jag och mamma vart och kollat på ponny SM i grevagården. Riktigt roligt, men kallt! 

Fick med mig ett nytt träns därifrån micklem competition. Ska ge er en utvärdering om ungefär 1 vecka. Men förta intrycket är 5/5 Mathildor!

Veckans upplägg ser ut såhär!

Måndag- rida båda ordentligt. Mycket galopparbete!

Tisdag- Clinic med Jens på Strömsholm. Rida mina om jag hinner annars skritt till fots.

Onsdag- Mick bommar/hinder. Laura ordentligt galoppjobb!

Torsdag- hoppträning Mick. Laura ordentligt men något lugnare än de andra dagarna. 

Fredag- ut med Laura om vädret tillåter. Mick skrittas. 

Lördag- Laura galoppjobb. Mick lösgörande/ vila beroende på hur hård hoppträningen blir. 

Söndag- Globen horse show!! Båda mina vilar! 

Är nöjd med veckans planering och hoppas den går att följa beroende på väder och tid! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0