Lyckligt liv

Idag har varit en tänkardag, en riktigt bra sådan. Jag har tänkt på hur lycklig jag är och vilket bra liv jag har. Myste ensam i stallet. Små fixade med Laura, borstade länge och tog en hel evighet på mig innan jag började rida. Gick en promenad med fina Mick som verkar tycka att livet är lika bra som jag tycker. 

Jag har mina fina vänner. Min fina familj. Mina två bästa vänner, Laura och Mick. Ett hem där jag älskar att vara. En livsstil som jag älskar. Jag är lycklig helt enkelt. 

Visst, det finns alltid saker som saknas här i livet. Men man får lära sig leva med det och ta vara på det korta livet istället. Man måste inse hur bra man egentligen har det. 

Jag älskar mitt liv och kommer alltid att göra. Lycka är en bra känsla! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0