Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen. Skönt med vila men ändå tråkigt att vara hemma! Fick väldigt fina nya vänner denna helg. Så kul! Klickade riktigt med en person! 

Direkt när vi slutade hämtade mamma mig och vi åkte till Hööks. Var tänkt att jag skulle köpa sporrar men de jag ville ha fanns inte. Blev istället ett nytt fleece till lille Micken och ett ridregntäcke. Riktigt bra i detta regnrusk! 

Därefter åkte vi till stallet. Min älskade plutt Laura gnägga när jag kom. Åh min pärla. Saknar henne på bara 3 dagar!! Blev ingen ridning på henne idag då hon såg trött ut i blicken. Hon var även blöt i pannluggen och ansiktet av allt regn. Hon fick alltså vila idag med. Men det går ingen nöd på henne. Ganska bra att hon får vila idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0