Godmorgon

Idag har jag mycket på schemat. Jag ska packa klart, rida båda mina busar, duscha och ska även försöka hinna kläma in en power nap. Sedan vid 16 tiden så åker jag till Strömsholm. Ska bli spännande! 
 
Blir antagligen galoppbommar på Mick idag och Laura ska ridas ut. När Laura får hoppa eller springa riktigt fort på en uteritt då är hon som allra lyckligast min lilla älskade ponny.
Ska även försöka hinna med och putsa allt idag. Ser mycket prydligare ut om man har välputsade saker! Sedan ska jag inte påstå att jag är ett fan av att putsa, haha ;)
 
Nu ska jag titta lite på en film så jag kommer igång ordentliget och sedan ska jag sparka igång min dag. Bloggningen denna helg kommer tyvärr få lida! Men ska försöka blogga så snart jag får en ledig tid! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0