Globen horse show 2013

Tiden går verkligen fort. Känns som de var igår jag var i Stockholm och gick på denna show. Men det är snart hela 365 dagar sen.

I år ska jag åka dit med Stora Ekeby. Jag och Bella får kampas ihop. Ska bli riktigt roligt. Vi åker buss från stallet 07.00 och beräknas vara hemma runt 24.00. En hel dag i Globen helt enkelt. Vi har biljetter till hela söndagen och det är bara att hoppas på att de finns mycket shopping kvar!

Alla andra år har jag och mamma åkt dit. Men tyvärr åker jag inte med mamma i år. Det är samma program år ut och år in. Vi kan det utantill vid dethär laget. Så vi åker till Göteborg och Falsterbo 2014 istället. 

Jag bestämde mig att åka med till Globen i år för att det ändå är mysigt och det är alltid roligt att göra något med klubben och Bella. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0