För trött

Hejsan! 
 
Igår var jag bara för trött. Hann inte blogga och orkade faktiskt inte. Var helt död hela skoldagen och direkt efter skolan åkte jag på hoppträning. Kom hem 22.17 igår kväll och var så trött att jag nästan ramlade ihop. Gick och la mig på en gång!
 
Hoppträningen på Laura gick superbra igår. Hon var himla fin och så roligt att träna för Lotta igen. Hon är ju bara så bra! Nej, inget negativt går att säga om Laura under gårdagens träning. 
Longerade Mick länge. Han hade energi så det räckte och blev över, han lyssnade riktigt bra mot slutet. 
 
Idag vilar Laura och Mick rids. Innan dess ska jag gå i skolan. Inte en så viktig detalj i mitt liv just nu ;) Mamma och jag ska även hinna med Glada Hästen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0