Bra slut

Fick en go känsla i morse med en nolla innan vintern. Känns skönt! Han var himla fin och tittade inte på något. Glad jag, helt enkelt! Fick bra flyt med en fin Mick. Han rann iväg något mot ett hinder. Men bara kul när han vill hoppa med sug även fast de va ganska tittiga hinder. Riktigt skönt att avsluta denna säsong med rosett!

Därefter red jag Laura. Idag var hon pigg igen. Tog det ändå lugnt och skrittade ut i slutet av ridpasset. Välbehövligt. 

Åkte sedan hem och dog i soffan. Sedan har jag legat där hela kvällen. Men har ont i sidan, svårt att andas ibland så jag känner att jag får lov att slappa. Min kropp behövde de även fast jag har abstinens nu och vill åka till stallet. Klockan är ju "bara" 23.08! 

Ska upp tidigt i morgon och åka till stallet innan skolan. Tänkte kolla när personalen hoppar för Arnold. Alltid roligt. 
I morgon börjar jag 12.15 och slutar 13.45. Ganska så skönt! Sen stallet igen för att rida min ängel Laura. 





Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilket skönt avslut på säsongen :)

2013-11-15 @ 09:43:20
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0