Resultat

Nu är jag hemma efter en väldigt lång dag med blandade resultat. Laura kan vara väldigt stoig och gå in i sin lilla bubbla och det var precis så hon var idag.
 
LB+ Sveland klassen gick inge bra. Hon lyssnade inte riktigt och blev flack där av 2 pet på räcken. Tråkigt!
 
Men till LA så hade jag ändart min taktik och taggat till ordentligen. Det fungerade. Red ihop henne mer och tog varje hinder som en ny uppgift. Fick dock ett pyttigt pet in i kombenationen och ett på hindet nummer 6, paralell oxer. Ibland får man tänka bort siffran som beskriver ditt resultat och bara ta med dig känslan. En sån runda var det idag. Men som sagt jag är välddigt nöjd med tanke på det nya bettet osv. Tagga till nästa tävling ist.
 
Gammal bild på prinsessan! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0