Min önskelista

Detta skulle jag verkligen vilja ha till Laura och Michigan. Skulle inte sitta helt fel.
 
1. Repnosgrimma skulle inte vara helt fel till Micks pelham.
 
2. Dessa bakskydd. Laura gillar inte de nuvarande (vanliga) verdus bakskydden. Så dessa skulle passa påde L och M.
 
3. Ungefär en sån här grimma. Helst i krokodilläder.
 
4. Dessa benskydd som jag kan använda som hemmaskydd. 
 
5. Denna förbygel till Michigan. Han har alltid haft en sån och jag fortsätter med det. Den sitter på plats och är snygg.
 
6. Ett Equline schabrak. Dom är så himla fina och stilrena. Gillar det lila mest.
 
7. Svettäcke från John Whitaker. Så himla snygg och välbehövligt på sommaren.
 
8. Extremt snyggt träns till Mick med vanligt 3 delat bett.
 
9. Jag skulle vilja ha ett nytt till Laura i rolig färg. Och ca 4 st till Michigan. Det får vänta tills falsterbo!
 
10. Och sist men inte minst.... Denna.
 
(Alla bilder är lånade från google)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0