Michigan, Kungen

Michigan min första storhäst. 166 cm 8 år och gått 130. Allt jag letade efter. 
 
Jag har provridit en hel del hästar men ingen passade mig särsklit bra, det gick men var ingebn wow känsla. sen kom jag till Michigan. Han var så himla social i stallet. Lite försiktig men så himla rar. Man kärade ner sig redan i stallet. Jag hoppade upp på en väldigt känslig häst. En ganska het häst med mycket huvud. Vaken häst utan att vara särskilt rädd. 
 
När jag sedan tog fatt om tyglarna och började trava så var det som att sitta på Laura. Det var exakt lika dant fast större. Ganska galet! Hoppningen gick toppen och vi flög lätt över 120. Då bara visste jag att  detta skulle bli min första storhäst. Så himla trevlig individ. 
 
Jag känner på mig att detta kommer bli otroligt bra och att detta är mmin nya kompis för livet! <3 
 
 
 
 
Ska absolut fixa snygga bilder på min nya skönhet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0