10 saker ni inte visste om mig...

1. Jag är extremt rädd för hajar. Dom skrämmer mig verkligen.
 
2. Jag blir alltid pigg på kvällen/natten. Jag kan gå runt och vara trött hela dagen, sen när de blir mörkt så vips blir jag pigg.
 
3. Jag sa att jag aldrig skulle ha ett sto innan Laura.
 
4. Jag kollar nästan aldrig på TV. Det är överskattat, datorn fungerar minst lika bra.
 
5. Jag tycker att det är extremt roligt att träna och tävla dressyr. Men när det går dåligt blir jag super besviken.
 
6. Jag skulle VERKLIGEN vilja gå en ridlinge med elitsattsning. Hade inte bangat att byta om det kommer tillbaka!
 
7. Jag har alltid ett vattenglas på mitt rum, ifall jag blir törstig på natten.
 
8. Jag tycker att de är ganska tråkigt att arbeta hästen i skritt. Det är tyvärr dåligt efetrsom att skritten är minst lika viktig som de andra gångarterna.
 
9. Jag skulle aldrig få för mig att göra någon ting spontant. Vill gärna ha allt planerat!
 
10. Jag har 3 riktiga vänner men massa kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0