Utvärdering tävlingsplats: Stora Ekeby ridklubb

Jag tävlade som sagt på min hemmaklubb denna gång. Och jag tänkte börja med en ny idé som jag hade fått tips om. Nämligen utvärdering tävlinsplatsen. Det kan vara bra att veta och är dessutom intressan. Även fast det är min hemmaklubb så ska jag göra det så ärligt som jag bara kan! 
 
Framridning- Det finns 2 ridhus som du kan värma upp i ett "litet" som du får vara hur länge som helst i och sedan det stora där ett visst antal får komma in. Där är det stort och bra man kan värma upp precis som man vill. Kan bli något varmt framåt em när solen ligger på.
 
Framhoppning- Är i samma stora ridhus som framridningen. Ridhuset är alltså uppdelat på 2 vilket jag bara tycker är bra! Man får rida i båda varven och det blev sällan rörigt. Bra koll!
 
Tävlingsbanan- Super stor och fin ridbana på ny hinderpark. Känns lyxigt att tävla här. Rolig bana och hyffsat underlag, jämt och fint. 
 
Läktare- Ingenting att hänga i julgran med. Finns några bänkar under tak som är bra och några in till väggen som var mysiga att sitta på vid sol. 
 
Cafeteria- Bemöttes mycket trevligt av personalen i cafeterian. Bra med dricka och det fanns en hel del godis och mackor. Mycket bord och en fin uteplats mot ridbanan! Sedan sålde de även mycket bra mat under cafet. Grillen var igång hela dagen. Stort + för det!
 
Funktionärer- Personligen tycker jag att de var mycket trevliga hade bra ordning och koll. Men svårt att säga för mig som nästan känner alla. Men försökte ha koll och se hur de var mot andra och jag uppfattade det positivt! 
 
Priser- Mycket bra priser! Sponsrade av Glada Hästen, Hööks, Ica kvantum och Equirehab. Det var vinnartäcke, träns, schabrak och massa annat spännade! I min LA klass vann jag jätte fint bucas täcke. Verkligen + för det!!
 
Övrigt/sammanfattning- Det skulle vara roligare med bättre läktare. Annars har jag absolut ingenting att klaga på. Gillar verkligen den rymliga ridbanan och priserna + för maten oxå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0