Saker jag skulle vilja göra/ha för en dag

Tänk va roligt om man skulle få bestämma 10 saker att göra/ha för en dag. Jag skulle verkligen vilja göra/ha dessa 10 punkter!

1. Vara kille. Förstå hur de tänker och se hur de snackar med varandra.

2. Ha hur mycket pengar som helst/köpa allt jag vill! Tänkt att bara för en dag få köpa allt man vill.

3. Vara en världskändis. Det skulle vara spännade och se hur det egentligen lever sitt liv. 

4. Kunna flyga. Tänk att kunna flyga vart man vill, vilken frihet.

5. Träffa en världskändig som jag skulle få spendera dagen med.

6. Vara med i en film. Roligt att se filmen sen när den kommer ut.

7. Få vara i en regnskog! Verkar så himla häftigt.

8. Köpa allt jag vill i New York.

9. Få rida en av Rolfs bästa hästar!!

10. få riktigt tjockt och fint hår. Haha det har alltid vart en liten dröm.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0