Ridning, mål

Jag tänkte berätta lite vad mina mål är och hur mina planer ser ut inom ridningen just nu.
 

Mina planer är att först och främst gå ut gymnasiumet. Under denna tid ska jag rida mina 2 hästar så mycket som möjligt och utvecklas! Sedan är mikn tanke (nästan helt säker) att jag ska åka bort 1 år och jobba. Jag vill lära mig så mycket som möjligt inom ridsporten och bli så duktig jag kna bli så därför tycker jag att det verkar som en otroligt rolig men framförallt lärorik resa. 
Mina plan låg alltid på Tyskland men jag har det öppen, vem vet om man kanske får ett annat erbjudande så ska inte planerna vara stängda ;) 
 
Jag har även mål med mina hästar nu. 
 
Laura- Mål är att starta 120 stadigt med henne innan hon säljs. Blir det 130 gör det ingentigt det är ett+. Sedan ska jag även se till att starta fälttävlan på prinsessan snart. Jag tror hon skulle älska det och det är en bra merit att ha fälttävlanskort. 
 
Michigan- Jag kan inte säga att jag har satt upp direkta mål på honom än. Utan först och främst ska jag lära känna honom väl. Sedan starta 1m och 1,10m banor och känna. Men mitt långsiktiga mål är absolut 140 och junior SM.
 
Längre än såhär har jag inte kommit i mina planer och mål. Det får räcka så länge. Jag ska lära mig allt som går att lära. 
 
Laura LA
 
Återigen en kass bild på Michigan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0