Presentation Om Sandra Eriksson

Fick fråga av Mathilda igår om jag ville gäst blogga på bloggen idag och självklart så sa jag ja!

Jag heter som ni redan kanske förstått Sandra Eriksson är 18 år gammal men fyller 19 år i augusti. Bor i Tumbo (Kvicksund) utanför Eskilstuna med min mamma, syster och ”plast pappa”. Hemma har vi en katt och en hund. Har gått på Realgymnasiet häst men har tagit studenten i år. Har haft tre bra gymnasie år där jag bland annat fick stipendie genom skolan så var 3 veckor i Tyskland och jobbade, klarade även hästskötarexamen så är diplomerad hästskötare. På fritiden tycker jag om att shoppa, umgås med kompisar, fotografera och självklart vara i stallet. Rider på Stora Ekeby Ridklubb där jag rider lektion 2 gånger i veckan. Jag har aldrig haft någon egen häst men har haft flera sköthästar som jag ridit.

Jag lärde känna Mathilda genom stallet det var när hon fick Libac som vi träffades bland dem första gångerna i stallet. Och vi har umgåtts sen dess. Mathilda är en person som jag lita på 110% på och hon beskriver verkligen vad en bästa kompis är,  hjälpsam, glad, ställer upp, finns där både när det är roliga saker men även saker som är jobbigare men till största del är hon bara sig själv och det är viktigt för mig att jag ska kunna lita på någon. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst hur BÄST Mathilda bara är! :) Tror att jag och Mathilda även kommer vara vänner för resten av livet. Nu är jag hästskötare till Mathilda (lyx va) ;) på tävlingar men hjälper henne även hemma när hon behöver hjälp. Är även i dem flesta fall även fotograf och filmare på träningar och tävlingar.

Det är även jättekul att få vara med Mathilda och sen utvecklingen både för henne själv men även följa hennes fantastiska ponnyer och nu följa resan med hennes egna första stor häst. Mathilda är en vinnarskalle men jag upplever att hon aldrig pressar hästarna till mer av vad dem klarar av. Och det som jag tycker är sjuk bra dessutom är att hon alltid berömmer hästarna så mycket, det tror jag även gjort att hon har fått så positiva hästar som ställer upp och försöker göra sitt bästa. Mathilda ger heller ALDRIG upp utan kämpa på i motgångar och det belönas sen i framgångarna hon får.  Alla lycka till dig i framtiden! :)

 

Hade de fortsatt bra Kram från Sandra ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0