min önskelista del 2

Jag gjorde en lista på vad som jag så gärna skulle vilja ha till hästarna. Men denna lista är på 10 saker jag skulle vilja ha till mig själv.
 
1. Roecki handsklar skulle inte sitta helt fel. Jag använde alltid deras gamla modell sen bytte jag till Kingsland. Men jag tycker de går sönder så fort. Kankse dags att byta tillbaka till dessa?!
 
2. Så coola stövlar. Alla har nästan hunter stövlar men vad gör de när det finns så här snygga. 
 
3. Älskar att rida i skjortor, det är både snyggt, skönt och stilrent! Och denna är dessutom extremt fin!
 
4. Jag har 2 par animo. Men dessa är så snygga så måste nästan se till att köpa de nästa gång. Dem är ju trots allt hur bra som helst. Men priset är saftigt....
 
5. Så snyggt att rida med klocka. Praktiskt också. En med bling skulle inte sitta helt fel.
 
6. Jag vet att jag verkligen inte behöver ett par till stövlar. Men ett par skreddarsydda för mig skulle vara så skönt. Har alltid velat designa mina egna stövlar men nu känns det som att det börjar bli dags. När min tävlinsstövlar går sönder hoppas jag på något liknande! (Y)
 
7. Såg denna sjukt snygga kavaj på Strömsholmstävlingarna och fastnade för den direkt. En sån skulle jag vilja köpa. Men den kommer jag i så fall inte börja använda innan jag fyllt 18. Tror de inte blir så snyggt med kavaj över, tyvärr.
 
8. Skulle vilja ha ett till fast i guld. Har ett i vanligt silver och ett i turkost sen innan och gillar de enormt. Piffar till vilken outfit som helst. Och allt som är glittrigt fungerar ju ;)
 
9. lite fel årstid att vilja ha en dunjacka...men. Jag älskar min långa KL dunjacka och skulle verkligen vilja ha en kort att rida i! 
 
10. Och sist men inte mist denna piké från Animo. Hur galet snygg är inte denna. To die for.
 
(Alla bilder är lånade från google)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0