Min kära mor

Jag vill faktiskt ägna detta inlägg endast till min underbara mamma! Utan henne skulle jag aldrig klara mig. Hon betyder så otroligt mycket för mig. Ställer upp i alla lägen hjälper mig med allt och vill alltid mitt bästa. Vi kan verkligen prata med varandra om allt.
 
Bara det att hon sitter och kör mig till tävlingar nästan vaje eviga helg. Det är helt otroligt! På det så hjälper hon även mig otroligt mycket på framhoppningen och hejar på. Hon kör mig på hoppträningar hjälper mig med hästarna så att jag ka ha tid att rida alla. Hon skjutsar mig till skolan när det behövs och varje eviga dag kör hon mig ut till stallet. Hur underbart snäll är man inte då? Så mycket som min mamma ställer upp för mig ska jag vara evig tacksam för. 
 
När vi gör saker tillsammans då har vi alltid så himla mysigt. Det är inte de att vi inte träffas. Utan det gör vi varenda eviga dag. De är så roligt och mysigt att göra någonting speciellt tillsammans som att tex åka till Falsterbo. Det är då det är som bäst när man spenderar tid tillsammans utanför hemmet. Det är faktiskt för än nu när jag endast har 2 år kvar hemma som jag förstår hur mycket jag kommer sakna henne. Det svider lite i hjärtat av bara tanken att vara ifrån mammsen i minst 1 år. Hon fåe helt enkelt komma och hälsa på var och varannan helg, skämt o sido. 
 
Det jag ville komma med detta inlägg är att jag älskar dig otroligt mycket! Du anar inte hur mycket jag uppskattar dig och du är verkligen väldens bästa mamma. 
 
Jag älskar dig ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack kära du ! Men var du tvungen att ta den otroligt "jagharlegatpåstrandenförlängeochfåttrudolfnäsa" haha

Svar: Haha visste att du skulle säga så! Hade tyvärr inte så många fler bilder på bara ditt ansikte! ;)
Mathilda

2013-07-07 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0