Meeting

Snart är det dags för mig, Laura och mamma att åka på meeting. Vi åker redan på torsdag morgon ca halv 9. Det blev inte många vilodagar hemma för mig inte. Men det är så kul att göra någonting hela tiden så det gör mig ingenting. Tror att detta meeting kommer bli enomt kul. Jag ska satsa på att komma till final med Laura i RS mustang cup och kolla på sm. Heja på alla duktiga ryttare som tävlat om titeln Svenska Mästare i Hoppning. 
 
Laura ska få göra det hon gillar mest och jag lika så. Vi ska kötta.
 
Dags att packa igen då. Det är de ända jag gjort de senaste veckorna, haha ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till mitt älskade barnbarn!
Kram mormor









2013-07-31 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0