Falsterbo

Snart är det dags för det jag längtat efter så länge, Falsterbo! Det är verkligen någonting jag ser fram emot på sommaren att åka bil 7 timmar med mamma och prata om allt. När man väl kommer fram och ser den absolut finaste platsen i sverige. Det är som att vara utomlands. Ljuset är annorlunda det finns sandstränder. Men det allra bästa är ju trots allt att kolla på tävlingarna! Nej, där ljög jag...Shoppingen är det bästa! Det finns verkligen hur mycket som helt och vågar inte ens tänka på hur det blir i år när jag har ny häst och allt. Det visar sig.
 
Jag ska även få träffa en otroligt saknad människa så det kan inte bli bättre. Inte långt kvar nu.
 
Samma dag som jag kommer hem från Falsterbo ska jag bort igen. Men denna gång för att jobba i ett Tävlingsstall. Det kommer bli spännande. Så jag och Laura tar vårat pick och pack och sticker iväg i 2 veckor. Kommer bli super lärorikt... Men mer om det i ett annat inlägg.
 
Falsterbo bästa på hela sommaren!
 
Förra årets shopping.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0