En lista om mig

Snodde denna av linnolsson.se. Kan vara intressant att veta, kanske. En smart idé!
 

10 saker du vill göra innan du dör:

  • Tjäna mycket pengar.
  • Leva ihop med den människan jag älskar tills dagen jag dör.
  • Bo i Tysklad och jobba.                                                                                                                               Köpa ett penthouse i New York.
  • Skaffa eget drömstall.
  • Göre en riktogt god gärning.
  • Skaffa tatuering.
  • Gått och utforskat i en regnskog.
  • köpa BMW.
  • Resa så mycket som möjligt och se världen.

9 saker om dig själv:

  • Jag gillar inte att släppa nya människor nära inpå mig, vilket jag jobbar med!
  • Jag har otroligt svårt för att bli riktigt kär. Kan det vara för hästarna?
  • Jag har bara en enda fobi här i livet och det är hajar.
  • Jag är duktig på att ge komplimanger och gör det ofta!
  • Jag älskar att träffa nya människor och se mig omkring.
  • Jag är är ingen partpingla. Spenderar hellre en kväll hemma med film än ute.
  • Jag är beroende av coca cola. Sorgligt men sant.
  • Jag verkligen älskar att shoppa. Just nu är det extra roligt att shoppa hästsaker.
  • Jag kämpar alltid för mina mål ända tills jag når dem. 

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

  • Ha ett vackert leende.
  • Få mig att skratta.
  • Social men kunna lyssna på mig lika mycket.
  • Ha en snygg mage är alltid plus ;)
  • Lätt och härlig att bara vara med.
  • Vara manlig, lång och muskulös.
  • Inte vara men varnadra hela tiden. Han ska ha "sitt egna" liv.
  • Få mig att prova på nya saker.

7 saker du ofta grubblar på:

  • Vad jag ska äta.
  • Vad jag ska göra denna kväll.
  • Kärlek.
  • Andras beteenden, vett och etikett.
  • Avundsjuka.
  • Livet i allmänhet.
  • Elakhet.

6 tjej kändisar du tycker är snygga:

  • Nina Dobrev.
  • Catherine Zeta-Jones.
  • Claire Holt.
  • Ashley Benson.
  • Emma Watson.
  • Selena Gomez

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

  • Hoppa fallskärm.
  • Bada med hajar.
  • Bli fet.
  • Ta droger.

4 saker du köpt den senaste månaden:

  • Träns.
  • Klänning från Bikbok.
  • Benskydd.
  • Schabrak.

3 sätt att få dig le/skratta:

  • Vara dig själv och säga roliga saker.
  • Vara allmänt klantig.
  • Ha ett härligt/roligt skratt och skratta mycket!

2 gamla favoritlåtar:

  • Payphone - Maroon 5
  • Little Things - One direction

1 sak folk inte visste om dig:

  • Jag har extremt dåligt tålamod. Då menar jag extremt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0