Dagens ridpass

Jag vet att dagens ridpass kan vara bland de tråkigaste som finns att läsa! men jag gör en kort sammanfattning ändå! 
 
Michigan var lite trött i början... Men vi tog in han direkt ifrån hagen och red på en gång så absolut inge konstigt.
Jag provade då min sadel idag. Men den låg tyvärr inge bra så fick sätta på Lottas ist. Så tyvärr måste ny sadel köpas. 
 
Jag kände på honom i alla gångarter och Mick var fin. Sedan gjorde vi en markarbetsövning. Lotta sa massa tips som var superbra. Jag är väldigt nöjd med dagens ridpass. I morgon blir det endast dressyrarbete. Men det är lika roligt det (nästan ;) ). Jag hoppas även på att kunna ladda upp film från idag, men just nu krånglar det.
 
Från dagens markarbetspass.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0