Dagen

Dagen blev hur bra som helst. Träffade saknade Sandra ordentligt och vi fick mycket fina kort. 
 
Mick var superfin idag. Det är förrän nu när jag rider honom varje dag man märker hur mycket mer det är att rida. Jag är väldigt kort, 161 cm, och har dessutom inte alls långa ben. Så jag får kämpa på ganska bra. Men han blev super fin mot slutet.
 
Laura skulle ridas lite lugnare idag. Tjohej...Så gick det med det! Jag och sandra började med att rida fram ute på en åker. Och det tyckte Laura var alldeles för kul, skuttade väldans mycket. När vi sedan gick in på ridbanan var hon fortfarande lika pigg. Men på något vis var hon så mycket mjukare i hela kroppen! Höjde upp ryggen väl och var fin. Jag tror att det beror på nya hagen som hon kan springa mycket i och de nya lekande kompisarna. Vi får helt enkelt hoppas att det håller i sig ända till helgen! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0