Bella här!

Hej! 
 
Jag heter Isabelle Ling, men kallas av de flesta Bella. Jag är 17 år och bor i Västerås. Även jag går på Widénska Idrottscollage i samma klass som Mathilda. 
 
Jag började min ridkärriär när jag var runt 6 år gammal då jag började rida på Stora Ekeby, om man inte räknar med de gånger jag skrittade mammas häst. ;)
I nuläget rider jag fortfarnde på Stora Ekeby där jag rider 1-3 gånger i veckan. Men jag är även två egna hästar, fullblod fd. galoppörer. Min mamma har haft galopphästar sen hon var ung, och vår ena "Spacke" köpte vi efter hans galopp karriär och när han var pesionerad. Medan vi köpte in min andra "DP" när han var 2 år, vi tränade upp hohnom och starade några gånger med honom. Men då han inte tyckte det var roligt så håller han på att omutbildas för fullt. Han är idag 6 år och planen är att snart kunna vara ute på tävlingsbanorna  framförallt inom hoppningen. 
 
Jag och Mathilda lärde känna varandra genom stallet för ungefär 11 år sedan, och det var hon som gav mig smeknamnet Bella. Sedan den dagen vi träffades så har vårt band växt starkare och starkare och idag smider vi planer om Tyskland, New York och ja vet inte vad... ;)
 
 
 
Jag och DP. 
 
 
Haha fin bild på oss två! ;)
 
Love you Mathilda and miss you like hell!!  <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0