Visste ni att...

• Laura inte tycker om lick-it godiset sedan hon fick det direkt efter avmaskningsmedicinen.

• Jag rider bara Mick på 3-delat bett nu.

• Laura är den mest bitchiga häst jag någonsin träffat.

• Mick är den mest sociala häst jag någonsin har träffat.

Laura hatar att bli borstad. Hon tycker det kittlas!

• Mick älskar att bli borstad och kan somna.

• Jag har samma sadel på båda mina hästar. Den ligger toppen på båda!

• Laura tycker inte om micklem-tränset. Snokrem går det inte heller att rida med. 

• Laura talar alltid om vad hon tycker om saker o ting!

• Mick har blivit lugn och trygg. Men när man inte ridit på ridbanan på ett tag så låter han som en älg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sätt på några bilder du lagt ut att du har ett rött schabrak, undrar vart du köpt det? :)

Svar: Jag har vunnit det!
Mathilda Angelini

2013-12-23 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0