Stoppknapp

Tiden går så ruskigt fort. Jag skulle vilka tycka på en stoppknapp och stanna tiden helt. Jag har inte alls hängt med på att det är jul om 2 dagar. Hela denna hösten har bara rullat på. Terminen i skolan har gått extremt fort och jag har avslutat min engelska kurs. Kommer aldrig mer läsa engelska igen. Skönt men ändå en sådan där konstig känsla att jag snart är vuxen. 

Jag har totalt vänta på dygnet redan, inte lika bra. Vaken extremt sent och sover hela dagen. Är inte i stallet särskilt länge heller då hästarna varvas ner. Så just nu vilar jag upp mig genom att sova, kolla på film och läsa bra böcker. 

Idag, söndag ska jag rida ut Mick med Kati. Skönt med en uteritt nu innan deras vila. Laura är halvt galen ute så henne får jag rida ut på själv för ingen vill följa med mig. Min knas Laura!

2 dagar kvar till jul och ingen stoppknapp finns. Bara att vänta in julen och alla mysiga stunder. Julen måste ändå vara det bästa på hela året. Älskar den!


För ett år sedan. Det som saknas i år är snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0