Shopping

Jag hade en helt underbar dag igår. Tyvärr tyckte jag tävlingarna och showen var sådär. Shoppingen var inte heller den bästa men så kul det var ändå! Roligt att göra något med sina underbara stallkompisar. 

Idag är man lagom mör i huvudet kan jag säga, haha! 

Hittade lite nödvändiga saker och även en del "onödiga" saker! Men är så nöjd med allt och schabraket... Wow! Så snyggt så, valde equiline framför AS igår. Jag har redan ett AS schabrak så då kan jag lika gärna prova en ny modell. Nu är det bara det bruna som fattas. Det får väl bli från CS då! 

Här kommer lite dåliga bilder på det jag shoppat. Blir snyggare bilder på hästen sen! 













Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: Ja precis, tycker det känns lite oseriöst när hon fick göra sådär! Hade det varit en vanlig ryttare hade alla protesterat!!

Åh schabraket, galet fint!! :D

Svar: Tack, jag älskar det. Laura var hur fin som helst i det! :D
Mathilda Angelini

2013-12-02 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0